Op zondag 19 juni gaan we massaal de straat op voor klimaatactie. Deze keer in Rotterdam. Doe mee en sluit je bij ons aan!

Vul je postcode in als je met een van onze lokale GroenLinks-afdelingen wil meereizen naar de Klimaatmars!

Droogte, overstromingen, hittegolven en mislukte oogsten. We zagen het deze zomer in Madagaskar, in de VS en in ons eigen Limburg. De klimaatcrisis raakt ons allemaal, en de mensen in kwetsbare gebieden merken dit nu al het meest.

De oplossingen zijn er. Het draagvlak ook. We willen allemaal een leefbare aarde en een goede toekomst voor deze én volgende generaties. Dagelijks zijn wereldwijd mensen bezig om die verandering teweeg te brengen. Het is tijd dat de regering in actie komt en de klimaatcrisis serieus aanpakt. Zodat grote vervuilende bedrijven eindelijk gaan betalen voor hun CO2-uitstoot en we over kunnen op een duurzame samenleving waarin iedereen mee kan komen. Samen kunnen wij zorgen voor een rechtvaardige, groene toekomst.

Word deel van de oplossing. Sluit je aan en loop met ons mee.

De Klimaatmars wordt georganiseerd door de Klimaatcrisis Coalitie, met meer dan tien verschillende organisaties zoals Oxfam Novib, Fridays For Future, Greenpeace, Extinction Rebellion, FNV, Fossielvrij NL, Milieudefensie, Grootouders voor het Klimaat, Code Rood en DeGoedeZaak.

Klimaatprotest