GroenLinks-leden in de Kamerbankjes

GroenLinks Academie

De GroenLinks Academie verzorgt diverse trajecten, trainingen, workshops en coaching. Iedere actieve GroenLinkser kan gebruik maken van ons aanbod. Laat je scholen!

Zin in GroenLinks

Met goede mensen op juiste posities sta je sterk als partij. Daarom is GroenLinks altijd op zoek naar talent. Wil jij je kennis en ervaring inzetten voor de partij, maar weet je nog niet waar en hoe? Dan is het traject Zin in GroenLinks van de GroenLinks Academie iets voor jou. Het volgende traject start in het voorjaar van 2019.

Korte trainingen

De Academie organiseert korte en krachtige trainingen voor actieve GroenLinksers. Deze trainingen zijn gericht op de politieke vaardigheden en bestuursvaardigheden zoals debatteren, onderhandelen, mediastrategie en persoonlijke presentatie.

Leertrajecten

Voor nieuwe bestuurders zijn er leertrajecten zoals Maak het waar in de Raad en Staten en Maak het waar in het college. Deze meerdaagse trajecten zijn gericht op politieke en bestuurlijke vaardigheden en timemanagement in combinatie met intervisie.

Incompany en training op maat

Wil je een training met je eigen afdeling organiseren? Of bieden we op dit moment de training naar jouw keuze niet aan? Neem dan contact met ons op, er is maatwerk mogelijk.

Teambuilding, strategiesessies, coaching en intervisie

Wil je aan de slag met jouw bestuur, de fractie of heb je een individuele vraag?  De Academie heeft diverse coaches voor het begeleiden van individuele coachingstrajecten, intervisie, teamcoaching en strategiesessies.

Contact

Wil je meer informatie over de Academie-activiteiten, de trainers of over de voorwaarden? Neem dan contact op met Lisette Kruimer via academie@groenlinks.nl. Het volgende traject start in het voorjaar van 2019.