Meetups

Terwijl de regering in Den Haag het nalaat de verandering te brengen waar Nederland naar snakt, knokt GroenLinks vanuit het hele land voor deze verandering. Wij bouwen verder. Voor een solidaire en duurzame samenleving. Een samenleving waarin iedereen erbij hoort. Voor een land waarin we verbinden in plaats van verdelen. Dat is ons verhaal. Tijdens onze meetups vertelt Jesse ons verhaal en geeft hij antwoord op jullie vragen. Over wat we van plan zijn, waarom we dat willen, en hoe we onze doelen gaan bereiken.

GroenLinks bouwt aan een betrokken samenleving waarin iedereen erop vooruitgaat. Te veel mensen krijgen op dit moment niet de waardering die ze verdienen. De onzekerheid waar veel mensen nu in leven, pakken we daarom hard aan. Het kan wel: voor iedereen een fijne woning, betaalbare zorg, een goed inkomen en een schone leefomgeving. Het is tijd voor verandering.

Kun je niet bij de Meetups zijn? Meld je dan aan voor onze actiemails en volg onze livestreams op Facebook!

Kantinetour

Naast de Meetups in grote popzalen wil Jesse ook op kleinere schaal – in bedrijfskantines, in sportzalen, in buurthuizen – met mensen in gesprek gaan. Tijdens de Kantinetour wil hij van leraren, politieagenten, zorgverleners, buschauffeurs, treinconducteurs en/of postbodes – de stille motor van Nederland – horen wat hun drijfveren en hun zorgen zijn. En wat zij van politiek Den Haag verwachten. Meld je aan en ga hierover met Jesse in gesprek.

YouTube video