Ik stap over op incasso

Fijn dat je overstapt naar automatische incasso! Geen omkijken meer voor jou en ook voor ons is dat handig.

Informatie over incasso's

In het kader van de SEPA-wetgeving moeten en willen we je informeren over onze richtlijnen die we hanteren bij het uitvoeren van de incasso's. Daarover lees je meer op deze pagina. Wij beschouwen deze informatie als voldoende en eenmalige notificatie voor alle toekomstige incasso's, tot nader bericht.  Het incassant-ID van GroenLinks is NL04ZZZ405371120000.

Als je relatienummer niet is ingevuld: je vindt het op alle correspondentie van de GroenLinks-ledenadministratie.
De formulieren die zijn ingevuld na de 15e van een maand kunnen niet meer worden verwerkt voor de incasso van die maand. De ingangsdatum is dan de eerste van de volgende maand of later.
Let op, het bedrag dat je hier invult is dus het bedrag dat bij elke incasso wordt afgeschreven. Betaal je bijvoorbeeld per kwartaal dan is je jaarlijkse bijdrage viermaal wat je hier invult. Gemiddeld betalen GroenLinksers 85 euro per jaar contributie. Het minimum is € 24.