voordracht commissie

Colin is een doelbewuste, pragmatische kandidaat die de commissie wist te verrassen met zijn ontwapenende voorkomen. Colin wil met zijn mbo-achtergrond een representant zijn voor mensen zonder academische opleiding in de politiek. De commissie ziet in hem een talentvolle en slimme verteller.

biografie

Mijn naam is Colin Kok, 36 jaar jong, getrouwd en vader van twee prachtige kinderen. Woonachtig in het mooie Twente. Altijd al in de politiek geïnteresseerd geweest. Idealistisch, sociaal, gedreven en verbindend.

Ik propageer een samenleving die voor iedereen gelijkwaardig is ongeacht je achtergrond, geaardheid of opleidingsniveau. Waarin we eerlijk delen. Niet elkaar afvallen maar verbinding zoeken met elkaar, in de politiek en vooral de samenleving. Mensen moeten weer het vertrouwen terug krijgen in de politiek. We moeten nog meer uitleggen waarom we dingen doen en wat dat oplevert in de toekomst. Dit is onze verantwoordelijkheid. Niet schreeuwen maar doen. Het is mijn doel om dit te bereiken en om mijn mede mbo-ers te bereiken. Wij zijn ondervertegenwoordigd in politiek Den Haag. Dat gaan wij veranderen. Wij gaan laten zien dat alles mogelijk is als je er maar in gelooft.

Colin Kok