VerkiezingsMeetups

Woensdag 15 maart zijn de belangrijkste verkiezingen voor Nederland sinds tijden. Al decennia zijn dezelfde partijen aan de macht. Stem voor verandering. Voor een Nederland waar de hoop het wint van de angst. Waar eerlijk delen het wint van egoïsme. Waar vernieuwing het wint van de status quo. Nederland veranderen doe je niet alleen. Kom daarom naar één van onze Meetups. Iedereen is welkom!

Meld je direct aan voor de eerstvolgende Meetup op 30 januari!

Jesse Klaver speecht op de MeetupXL

De beweging die verandering wil wordt steeds groter. De afgelopen maanden waren onze Meetups in de grote popzalen van Nederland allemaal afgeladen vol. Zo sprak Jesse onder andere in een uitverkochte Melkweg, een bomvol Paard van Troje en een volle Effenaar. Je kunt je nu aanmelden voor de VerkiezingsMeetups in januari en februari.

Meld je aan

In aanloop naar de verkiezingen organiseren we nog meer Meetups. Bij deze meetups zal Jesse speechen over hoe we Nederland gaan veranderen en zal hij in gesprek gaan met de zaal. Interessante gasten zullen voorafgaand aan de speech van Jesse laten zien hoe wij strijden voor een eerlijk en empathisch Nederland. Meld je hieronder aan voor één van de VerkiezingsMeetups.

Nederland veranderen doe je niet alleen. Kom daarom in actie! Roep mensen uit je omgeving op om zich aan te melden voor één van de Meetups. Samen gaan we laten zien dat het tijd is voor verandering!

"Stem voor een Nederland waar de hoop het wint van de angst."