Stagiair Campagne en Organisatie

Vanuit het Landelijk Bureau in Utrecht worden onze campagnes gecoördineerd. Ter ondersteuning van ons landelijk campagneteam zijn we op zoek naar een stagiair voor diverse taken op het snijvlak van campagne/organisatie/digitaal in onze off- en online campagne. We werken met een relatief klein, maar hecht campagneteam. Solliciteer en bouw mee aan onze beweging!

GroenLinks voert voor de gemeenteraadsverkiezingen campagne in meer dan 200 gemeentes. Het landelijke campagneteam zorgt ervoor dat in al deze gemeentes het GroenLinks-verhaal duidelijk verteld wordt. Als stagiair ga jij deel uitmaken van dit campagneteam. Je werkt met verschillende projectleiders, onze grassrootscampaigners, de digitale mediamanager en de campagneleider aan verschillende projecten.

Functie

In deze stage zal je je bezighouden met de communicatie met en aansturing van onze afdelingen, vrijwilligers en sympathisanten. Zo koppel je vrijwilligers aan afdelingen, help je bij de organisatie van huis-aan-huis-dagen en andere grassroots-activiteiten, en bouw je mee aan digitale tools om campagneteams te assisteren. Ook denk je mee met het campagneteam over hoe wij onze beweging nog krachtiger kunnen inzetten.

Wat verwachten wij van jou?

• Je beschikt over uitstekende communicatieve vaardigheden.
  • Je hebt interesse in maatschappelijke en actuele vraagstukken.
  • Je bent bestuurlijk- en politiek sensitief en hebt affiniteit met GroenLinks.
  • Je bent een teamspeler die ook zelfstandig kan werken.
  • Je bent in staat je werk overzichtelijk te organiseren en te plannen.
  • Je bent flexibel en stressbestendig.
  • HBO werk- en denkniveau.

Wat hebben we je te bieden?

• Werkervaring bij een van de meest innovatieve campagnes van Nederland en goede begeleiding.
  • Je assisteert ons landelijke campagneteam in de hitte van de verkiezingsstrijd.
  • De unieke kans om het politieke proces van dichtbij mee te maken en het verschil te maken in de campagne. En een mooie inkijk in zowel de lokale als de landelijke politiek.
  • Een stage- en reiskostenvergoeding.

Voor meer informatie of vragen kun je contact opnemen met Lotte Jeursen, (ljeursen@groenlinks.nl). Stuur je reactie, voorzien van motivatie en CV in één pdf per e-mail naar shennis@groenlinks.nl. We nemen kort daarna contact met je op.