Stagiair Productie en Evenementen

Zorg jij er altijd voor dat alles wat je organiseert tot in de puntjes klopt? En hou je ervan om met een klein team iets groots op te zetten? Dan ben jij onze gedroomde stagiair productie en evenementen!

Als stagiair productie en evenementen werk je op het landelijk bureau van GroenLinks in Utrecht. Je werkt mee aan verschillende evenementen en acties, zoals het Ledencongres en discussiebijeenkomsten. Je helpt mee met het opstellen van draaiboeken, je coördineert vrijwilligers en je zorgt dat alles op rolletjes loopt.

Wat ga je doen?

• Evenementen en acties helpen organiseren en coördineren

• Productieondersteuning bij grote evenementen

• Coördinatie van vrijwilligers

Wij vragen

• MBO/HBO werk- en denkniveau

• Organisatieskills: je houdt de grote lijn in gedachten en hebt oog voor details

• Hands-on mentaliteit en stressbestendigheid

• Sterke sociale en communicatieve vaardigheden

• Enthousiasme, durf en flexibiliteit

Wij bieden

• Een uitdagende stageplek binnen een dynamisch en hecht team

• Goede begeleiding van onze campagnemedewerkers

• We zijn een door de SBB erkend leerbedrijf voor de opleiding ‘Medewerker evenementorganisatie’

• Een maandelijkse stagevergoeding van €250,- op basis van 32 uur per week

Solliciteren

Stuur je sollicitatie, voorzien van motivatie en CV, uiterlijk 8 november 2019 op naar onze stagecoördinator, Stefan, shennis@groenlinks.nl. Voor meer informatie of vragen over de stage kan je contact opnemen met onze projectleider, Melissa, mlo@groenlinks.nl of 030-2399900.

GroenLinks hecht waarde aan diversiteit en inclusiviteit en moedigt daarom kandidaten met diverse achtergronden nadrukkelijk aan om te solliciteren. Wij zijn erg benieuwd naar jouw unieke perspectief!