Vrijwilliger Webwinkel (4-8 uur p/w)

Jassen, boeken, verkiezingsprogramma’s, posters: als een GroenLinkslid of -sympathisant wat nodig heeft dan kan dit besteld worden bij onze Webwinkel (drukwerk.groenlinks.nl).

Het verwerken en versturen van deze bestellingen gebeurt vanuit de postkamer op het Landelijk Bureau in Utrecht. Tweemaal per week komt er een fietskoerier langs om alle bestellingen op te halen, op maandag en op donderdag. De hoeveelheid bestellingen hangt af van de politieke actualiteit en in verkiezingstijd neemt de drukte behoorlijk toe.

Functie

Je verzorgt het hele besteltraject, vanaf het moment dat de bestelling binnen komt tot en met het verzenden ervan. Daarnaast zorg je voor de voorraadbeheer, het up-to-date houden van de online webwinkel en het beantwoorden van vragen rondom bestellingen en producten.

De tijdsbesteding is afhankelijk van het aantal bestellingen. Zo zullen in rustige weken de werkzaamheden in een ochtend gedaan kunnen worden. In campagnetijd zullen er elke dag bestellingen verstuurd moeten worden. Op deze momenten is er extra ondersteuning beschikbaar.

Wat verwachten wij van jou?

• Je bent op maandag- en donderdagochtend beschikbaar om naar ons kantoor in Utrecht te komen.
  • Je houdt van logistiek werk en kunt zorgvuldig werken.
  • Je beschikt over goede communicatieve vaardigheden (met name per mail).
  • Je hebt al wat ervaring met het beheren van een website.
  • Je bent flexibel inzetbaar (met oog op drukke periodes).

Wat hebben we je te bieden?

• Een inspirerende en levendige werkomgeving
  • Enthousiaste collega's en een informele werksfeer
  • Goede begeleiding
  • Een reiskostenvergoeding

Geïnteresseerd?

Ben je geïnteresseerd in deze werkzaamheden of heb je aanvullende vragen? Neem contact op met Stefan, onze vrijwilligerscoördinator, door te mailen naar shennis@groenlinks.nl of te bellen naar 030-2399900.