Leefbaar Achterduin (oppositie) 3 zetels

Jullie hebben het initiatiefvoorstel ingediend omdat jullie veel klachten kregen van de omwonenden van de parkeergarages over overlast van rondrijdende auto’s op zoek naar een parkeerplek. (Veel vieze uitlaatgassen en lawaai).

Het gereserveerde geld voor de extra parkeergarages willen jullie echt besteden aan het verbeteren van het Openbaar Vervoer.

Bereid je 1e en 2e termijn voor met behulp van de standaard geschilpunten. Wees creatief in het bedenken van argumenten. Probeer realistisch te fantaseren, maar maak er geen karikatuur van.

Democraten Achterduin (coalitie) 4 zetels

Jullie vinden het initiatief voor één dag gratis parkeren een onzalig voorstel. Maar jullie zien wel wat in het besteden van het geld van de extra parkeergarages aan het OV. Wat jullie betreft nog liever aan extra fietsvoorzieningen.

Partij v.d. Burgers (coalitie) 4 zetels

Jullie zien dit initiatiefvoorstel wel zitten met name die ene dag gratis parkeren en willen het misschien wel steunen. Jullie weten echter niet hoe je coalitiepartner er over denkt. Bovendien zijn jullie het niet eens met het onderdeel dat het gereserveerde geld voor de nieuwe parkeergarage naar het OV gaat. Die garage moet er wel komen. Dus dat onderdeel moet geschrapt worden.

Ouderenpartij (oppositie) 3 zetels

Jullie zien dit initiatiefvoorstel helemaal zitten. Allemaal heel goed voor jullie achterban.