Samen kan het: een eerlijk, groen, en sociaal Nederland. Een land waarin je prima rond kunt komen van je loon en iedereen mee kan doen met de strijd tegen klimaatverandering. Een Nederland waarin we elkaar kunnen vertrouwen. En een samenleving waarin iedereen niet alleen gelijkwaardig is, maar waarin je ook zo wordt behandeld.

Als lid van GroenLinks help je om deze idealen waar te maken. Want: hoe groter de partijen, hoe meer we voor elkaar krijgen samen.

Je wordt al lid vanaf € 2 per maand. Kom dus in actie en sluit je aan bij onze beweging!

• Deel rechtstreeks je ideeën voor een betere wereld
  • Maak deel uit van een sterke linkse beweging
  • Geef voor een groene, eerlijke, en sociale samenleving

Werkt het formulier niet? probeer het alsjeblieft opnieuw op een andere computer of mobiel apparaat. Adblockers zoals Adblock Plus en Ublock kunnen de functionaliteit van het formulier hinderen. Mocht het probleem zich blijven voordoen, neem dan contact met ons op via ledenadmin@groenlinks.nl. Vergeet niet om in de mail de volgende onderdelen te vermelden: initialen, voornaam, achternaam, geboortedatum, straat, postcode, huisnummer, woonplaats, e-mail, contributie (min. 2 euro p.m.) en rekeningnummer.

Persoonsgegevens
Adresgegevens
Ik ontvang graag e-mail updates van:
Ben je 27 jaar of jonger?
Contributie

Gemiddeld betalen GroenLinksers € 85 contributie per jaar. De hoogte van de contributie bepaal je zelf, wel geldt er een minimum van € 24 per jaar. Je kunt de hoogte van je contributie baseren op de hoogte van je inkomen.

Let er op dat het door jou gekozen bedrag klopt bij de opgegeven frequentie!

Betaalwijze