Nederland verander je niet alleen. Daarom hebben we 1 miljoen brieven verstuurd. Om het gesprek te openen. Om te horen wat er speelt en waar jij over nadenkt. We vertellen je natuurlijk graag over onze plannen, maar zijn vooral ook erg benieuwd naar jouw ideeën. Laat het ons weten via Whatsapp of via het formulier op deze pagina.

meisje met telefoon

DIT ZIJN ONZE PLANNEN

KLIMAATCRISIS AANPAKKEN

Als we niet snel in actie komen, laten we niet alleen een onleefbare wereld achter, maar wordt de aarde straks ook onbewoonbaar.
Tenzij we nu in actie komen. En het goede nieuws is: wij kunnen dit. Vorm samen met ons onderdeel van de oplossing.

Klimaatdemonstranten met leuzen
eerlijk delen taart

RIJKDOM EERLIJK DELEN

Na jaren van toenemende winsten en lagere belastingen voor het bedrijfsleven zorgen we ervoor dat de inkomens voor gewone mensen weer stijgen. Als we onze rijkdom eerlijker delen, dan gaat iederéén er op vooruit.

INCLUSIEVE SAMENLEVING

Het is tijd voor een samenleving waarin gelijkwaardigheid centraal staat. Daarom gaat GroenLinks de strijd aan met racisme en discriminatie, komen we op voor de positie van vrouwen en kiest GroenLinks onomstotelijk voor een inclusieve samenleving.

Twee vrijwilligers lopen over straat, een heeft de regenboogvlag met het woord 'vrede' over de schouders geslagen.
Jesse Klaver in de studio van zijn podcast

Op de hoogte gehouden worden door Jesse?

Wil je weten hoe GroenLinks je persoonsgegevens verwerkt? Bekijk dan onze privacyverklaring.