Van hieruit worden onze (online) campagnes bedacht en uitgevoerd en organiseren we grote evenementen en activiteiten rondom partijdemocratie, zoals congressen en referenda. Ook coördineren we onze grote grassroots beweging, zowel offline als online.

Het landelijk bureau verzorgt alle communicatie met leden en sympathisanten, de administratie en financiën van de vereniging GroenLinks. Team Lokaal en de GroenLinks Academie adviseren, informeren en ondersteunen lokale besturen, politici, bestuursleden en vrijwilligers door middel van trainingstrajecten, en inhoudelijke en praktische ondersteuning.

Het pand van het landelijk bureau is gevestigd in Utrecht en wordt gedeeld met het wetenschappelijk bureau GroenLinks, jongerenorganisatie DWARS en stichting DDA. Heb je interesse in werken op het landelijk bureau? Je bent van harte welkom om onze vrijwilligers-, stage- en betaalde functies te bekijken.