De referendumcommissie bestaat uit drie leden die voor drie jaar worden benoemd, met als taak het organiseren van landelijke referenda en het vaststellen van de uitslag ervan. De huidige commissie bestaat uit Kees Diepeveen (voorzitter), Simon Otjes en Jurien Korzelius. De leden van de referendumcommissie worden op voordracht van het partijbestuur door het congres benoemd voor een periode van drie jaar. Herbenoeming is aan de orde voor Jurien Korzelius.

Jurien Korzelius

Jurien is (sinds 2016) het meest ervaren lid van de referendumcommissie. Zij combineert het lidmaatschap van de referendumcommissie met het lidmaatschap van de commissie voor geschil en beroep van GoenLinks. Jurien is pragmatisch, oplossingsgericht en helder in haar communicatie. Ze is gemotiveerd om haar werk voor de referendumcommissie nog een periode voort te zetten. Het partijbestuur is blij Jurien opnieuw voor herbenoeming voor te kunnen dragen.