Benieuwd naar andere leden en wil je graag (af en toe) een avond in de week GroenLinks helpen? Meld je dan aan voor het belteam: een groep enthousiaste GroenLinksers dat belt met (oud) leden.

Leden vormen de ruggengraat van de partij en door onze leden komt de partij tot leven. Samen maken we onze idealen waar en zorgen we voor een zichtbare groene politiek.

Op allerlei manieren betrekken we de leden meer bij de partij. Zo gaan we met een groep enthousiaste GroenLinksers regelmatig bellen met (oud-)leden. Dat kan gaan om oud-leden, maar we willen ook gaan experimenteren met andere mogelijke activiteiten voor het belteam (zoals bijvoorbeeld fondsenwerving).

Wij bieden je

• een heerlijke maaltijd op de belavond
  • een workshop of training door professionals
  • een instructie voor de gesprekken in de vorm van uitgebreide belscripts
  • een reiskostenvergoeding

Wanneer en waar?

Locatie: Landelijk Bureau, Oudegracht 312 Utrecht. Data zijn nog niet gepland.

Wat vragen we van je?

• regelmatige beschikbaarheid in de avond
    • een professionele en vriendelijke uitstraling, en bij voorkeur ervaring met 'outbound' telefoonwerk

Ben jij meer een coördinator?

Naast leden voor het belteam zoeken we ook coördinatoren die op de belavonden aanspreekpunt kunnen zijn voor de vrijwilligers en de bellers waar nodig kunt ondersteunen. Als coördinator ben je zeer communicatief, weet je overzicht te houden en onderhoud je contact met je contactpersoon op het Landelijk Bureau over het verloop van de belavonden.

Aanmelden/contact

Geef je op bij Jet Poels (jpoels@groenlinks.nl of @jetpoels). Bellen kan natuurlijk ook: 030 2399921 (ma, di, do).

Help je liever op een andere manier?

Heb je een uurtje per maand over of wil je elke dag wel wat voor GroenLinks doen? Word dan actief bij GroenLinks!