Dinsdag 21 november opent Femke Halsema een mobiele 'dependance' van 0800-GROENLINKS. Tot 's avonds laat beantwoorden kandidaten en vrijwilligers telefoon en e-mail vanuit de Femke On Tour-bus op het Vredenburg in Utrecht. Femke Halsema zal de eerste telefoontjes aannemen en beantwoorden.

Van zondagmiddag jl. tot en met woensdagavond 21.00 uur is het speciale nummer 0800-GROENLINKS geopend. Iedereen kan dit nummer 24 uur per dag gratis bellen met vragen over standpunten en kandidaten van GroenLinks. Tot en met woensdagavond is er dag en nacht een team van medewerkers en kandidaten aanwezig om vragen en e-mails van kiezers te beantwoorden. Dinsdag richt GroenLinks een speciale 'dependance' in op het Vredenburg in Utrecht. GroenLinks-kandidaten en vrijwilligers beantwoorden de telefoontjes van 0800-GROENLINKS vanuit de bus.

Dinsdag zullen honderden vrijwilligers op tientallen plaatsen in Nederland de kiezers benaderen op stations en onderwijsinstellingen. Ze delen daar speciale flyers uit onder het motto 'Zweeft u nog?'. Deze flyers zijn door zwevende en niet-zwevende kiezers eenvoudig te vouwen tot (zweef)vliegtuigjes. Bovendien staan er goede redenen op om op GroenLinks te stemmen.

Locaties en tijden:
Dinsdag 21 november 2006 staat de 'Femke on Tour-bus' als mobiele dependance van 0800-GROENLINKS op het Vredenburg in Utrecht. De bus staat daar van 9.00u tot 21.00u. De officiële opening is rond 9.30 uur door Femke Halsema.