Op woensdag 20 augustus om 16.00 uur presenteert Wijnand Duyvendak zijn boek “Klimaatactivist in de politiek”.

Vanaf dinsdagochtend is een recensie-exemplaar beschikbaar voor de pers. Geïnteresseerden kunnen hiervoor contact opnemen met Uitgeverij Bert Bakker. Hierop is een embargoregeling van toepassing tot woensdag 20 augustus om 16.00 uur. Tegelijk wordt onder hetzelfde embargo de inleiding verstrekt die Wijnand Duyvendak tijdens de presentatie van zijn boek zal uitspreken.

Wijnand Duyvendak is op afspraak ook voorafgaand aan de boekpresentatie op woensdag beschikbaar voor het maken van één op één interviews.

De presentatie vindt op woensdag 20 augustus plaats in de Openbare Bibliotheek van Amsterdam, Oosterdokskade 143.

Noot voor de redactie
Voor het verkrijgen van een recensie-exemplaar van het boek “Klimaatactivist in de politiek” en de toespraak van Wijnand Duyvendak daarover kunt u contact opnemen met Sanne Ruhaak van Uitgeverij Bert Bakker via telefoonnummer 020-6241934 op per mail: r.deurloo@pbo.nl
Voor interviewafspraken met Wijnand Duyvendak kunt u contact opnemen met Erik Ackerman van de Tweede Kamer fractie van GroenLinks via telefoonnummer 06-55874879.