We werken bij GroenLinks elke dag keihard aan het bouwen van een beweging op grond van onze idealen. Het partijbestuur ontwikkelt daarbij het beleid om GroenLinks op de kaart te zetten – en voor dit bestuur zoeken we twee nieuwe leden.

Gaat jouw hart sneller kloppen bij de gedachte om zoveel mogelijk mensen (leden en niet-leden) te betrekken bij onze beweging? Om GroenLinks als partij en vereniging sterker maken, op gebied van ledenbinding, interne relaties, op Europees, landelijk, provinciaal en lokaal niveau? Dan is nu je kans om te solliciteren naar de functie van bestuurslid Partijontwikkeling (Interne Relaties). We zoeken een creatief iemand die haar of zijn schouders zet onder het verder verbinden van onze beweging. Lees hier meer over deze functie.

Daarnaast is er nog de vacature voor bestuurslid Financieel Beleid (penningmeester), waar innovatieve cijferliefhebbers op kunnen solliciteren.

Wil jij je kandidaat stellen?

Beide bestuursfuncties zijn voor een periode van drie jaar. Het bestuur vergadert in principe eens in de drie weken. Je bent gemiddeld drie à vier dagdelen per week, waarvan één overdag, nodig. Je krijgt een vergoeding in lijn met onze vacatieregeling. De deadline om te solliciteren is dinsdag 31 oktober 2017. Meer weten? Lees alles hier.