Het Landelijk Bureau GroenLinks in Utrecht zoekt zo spoedig mogelijk voor de periode tot 1 mei 2017 een hospitality- en facilitymanager voor 16 tot 24 uur per week.

Ben jij de persoon die tijdens de dynamische (zeg maar: hectische) periode van campagnevoeren ervoor zorgt dat in ons kantoor alles tot in de puntjes is geregeld, waardoor onze medewerkers het beste uit zichzelf halen? Ben jij een stevige persoonlijkheid met organisatiekracht, die mensen kan motiveren en altijd ideeën heeft hoe dingen nog beter geregeld kunnen worden? Kom dan bij ons werken.

Het Landelijk Bureau is het organisatorische hart van GroenLinks. Er werken zo’n 70 professionals en vrijwilligers. Het is naast werkplek ook het vergadercentrum van de partij, dus ook ’s avonds en in het weekend in bedrijf. Met de verkiezingen voor de Tweede Kamer op komst wordt het bureau het kloppend hart van onze campagne. Steeds meer medewerkers en vrijwilligers werken er, vergaderen, eten, bellen met kiezers, maken filmpjes en nog veel meer. Om te zorgen dat dat goed gaat, zoeken wij voor de periode tot 1 januari een hospitality- en facilitymanager voor 16 uur per week (verdeeld over 3 dagen) en van 1 januari tot 1 mei 2017 voor 24 uur per week (verdeeld over 4 dagen).

De functie

Als hospitality- en facilitymanager ben je verantwoordelijk voor de kwaliteit van de dienstverlening aan zowel de medewerkers als de gasten. Je zorgt ervoor dat alles tot in de puntjes geregeld en verzorgd is wat betreft gebruik en beheer van het pand (kantoor- en publieke ruimten, de vergaderzalen). Je stuurt de receptie aan (telefoon- en mailverkeer, ontvangst gasten en leveranciers, planning vergadercentrum) en coördineert de interne dienstverlening (catering, schoonmaak, regulier onderhoud). Wij zoeken een representatieve, enthousiaste collega, die zich staande weet te houden in een dynamische omgeving. Je hebt gastvrijheid hoog in het vaandel staan. Je bent accuraat, proactief en probleemoplossend, een regelaar, hebt een vooruitziende blik, en kunt inspelen op verandering van situatie. De hospitality- en facilitymanager maakt deel uit van de Stafdienst Directie, en legt verantwoording af aan de directeur.

Taken

Je stuurt een team aan van 4 receptionisten, 6 portiers en een medewerker Facility. Dat houdt ook het coachen, begeleiden en beoordelen van je medewerkers in. Je houdt toezicht op de voortgang en kwaliteit van de uitbestede, facilitaire diensten, en bereidt indien nodig nieuwe overeenkomsten voor. Je coördineert en bewaakt de samenhang van werkzaamheden en activiteiten op jouw werkterrein. Je ondersteunt het management en projectleiders wat betreft de facilitaire zaken rond bijeenkomsten in het Landelijk Bureau en adviseert de directeur gevraagd en ongevraagd ten aanzien van facilitymanagement (doet voorstellen voor verbetering).

Wij vragen

• HBO werk- en denkniveau
  • Enkele jaren ervaring als Facility- en/of Officemanager
  • Ervaring met uitvoering van coördinerende en organisatorische werkzaamheden
  • Uitstekende beheersing van Microsoft Office en ervaring in het gebruik van administratiesystemen
  • Je vindt GroenLinks op z’n minst sympathiek, en we zouden het leuk vinden als je met trots meewerkt aan ons beste verkiezingsresultaat ooit.

Wij bieden

• Een dienstverband voor 16 uur per week tot 1 januari 2017 en voor 24 uur per week van 1 januari tot 1 mei 2017
  • Enthousiaste collega’s, een informele werksfeer en een interessante werkomgeving
  • Een salaris tussen €2.451,- en €3.730,- bruto per maand bij een 32-urige werkweek (afhankelijk van leeftijd en ervaring)
  • Goede secundaire arbeidsvoorwaarden

Solliciteren

Stuur je sollicitatie, voorzien van motivatie en CV per post of in één pdf-bestand uiterlijk 15 september a.s. naar het Landelijk Bureau GroenLinks, t.a.v. afdeling Personeelszaken, Postbus 8008, 3503 RA Utrecht' of per e-mail naar personeelszaken@groenlinks.nl Voor informatie over de inhoud van de functie kun je contact opnemen met de directeur van het landelijk bureau, Abe Mijdam: 030-2399900, mailen kan ook: amijdam@groenlinks.nl. Voor vragen over de procedure kun je contact opnemen met senior P&O-medewerker Anneke Keuning.