DEEL EEN VISUAL OP INSTAGRAM

Op zoek naar mooie GroenLinks visuals om op je social media te delen? Dat kan via deel.groenlinks.nl! Hier vind je tientallen afbeeldingen en illustraties die jij gemakkelijk kan delen op je eigen social media. Laat aan je vrienden zien waarom jij stemt voor #MeerToekomst en dus #MeerGroenLinks, en roep hen op om hetzelfde te doen! 💚

Een collagebeeld met allerlei illustraties over klimaat, stemmen, aarde, en GroenLinks
gif

Ontvang een dagelijkse campagne-actie
via WhatsApp

Met zo min mogelijk moeite, zoveel mogelijk impact maken? Meld je dan aan voor onze eindsprint acties via WhatsApp! Zo ontvang je iedere dag een speciale campagne-actie. Zo makkelijk was online campagne voeren nog nooit: je hoeft alleen maar een appje te sturen, dan zorgen wij ervoor dat je onze campagne-acties ontvangt. 💪

TWIJFEL JE NOG?
APP ONZE ZWEEFLIJN

Ons team staat klaar voor jou om de brandende vragen die je hebt te beantwoorden. Een vraag over ons verkiezingsprogramma, over onze kandidatenlijst, of als je simpelweg even wilt weten bij welke televisiedebatten Jesse nog te zien is. Tot de stembussen gesloten zijn, is dit dé plek om direct met ons te appen, over inhoudelijke én niet inhoudelijke zaken.👇

campaigners op een event met smartphone in hand