De Tweede Kamerfractie van GroenLinks is op zoek naar een ervaren secretaresse (m/v) ter ondersteuning van de Tweede Kamerleden en de fractie.

Taken

De Kamerleden van GroenLinks worden ondersteund door een team van secretariaatsmedewerkers, beleidsmedewerkers en persvoorlichters. De werkzaamheden van de secretaresse bestaan voornamelijk uit:

• Agendabeheer (inplannen vergaderingen, afspraken maken voor werkbezoeken, het inplannen van afspraken met in- en externen.)
  • Bewaken van voortgang en afhandeling van afspraken
  • Organiseren van bijeenkomsten
  • Voorbereiden en verslaan van interne bijeenkomsten
  • Diverse voorkomende secretariaatswerkzaamheden

Wie zoeken wij?

Wij zijn op zoek naar een collega die stevig in de schoenen staat en weet hoe het is om in een hectische en dynamische omgeving te werken. Je hebt affiniteit met GroenLinks, bent servicegericht, spil van de fractie, pro-actief, communicatief sterk, nauwkeurig en hebt geen 9-tot-5-mentaliteit. Je gaat deel uitmaken van een hecht team, maar je kunt ook uitstekend je werk zelfstandig uitvoeren. Je beheerst de Nederlandse taal in woord en geschrift. En je hebt minimaal drie jaar ervaring in een soortgelijke functie.

Wat bieden wij?

Wij bieden een fulltime functie (bij GroenLinks is dat 32 uur) met goede arbeidsvoorwaarden. Het betreft een aanstelling voor bepaalde tijd, waarbij de periode nader overeen te komen is.

Meer informatie

Voor informatie over de functie en de sollicitatieprocedure kun je contact opnemen met Anneke Kooij (tel. 070-3183673, maan-, dins- en donderdag). Schriftelijke reacties, bestaande uit een beknopte motivatiebrief en een CV, ontvangen wij graag uiterlijk vrijdag 31 maart. Deze kun je per mail sturen aan: GroenLinks Tweede Kamerfractie, t.a.v. Willemijn Boss, w.boss@tweedekamer.nl