Wij zijn de laatste generatie die klimaatverandering kan stoppen. En we zijn vastbesloten dat te doen. Want het goede nieuws is: dat kunnen we. We weten de oorzaak van het probleem. We weten hoe we onze uitstoot naar beneden kunnen brengen. De plannen liggen klaar.

De politiek is aan zet en moet de leiding nemen. Daarom komt GroenLinks met een Green New Deal voor Nederland. Een routekaart naar een klimaatneutrale samenleving. Een plan waarin ecologie en economie hand in hand gaan. Wat ons betreft de kern van een volgend regeerakkoord.

Je staat 17 maart voor een belangrijke keuze.
Stem voor het klimaat. Stem GroenLinks.

Green New Deal voor Nederland

Eerlijk delen en solidair zijn met elkaar staan aan de basis van onze missie. We laten de vervuilers betalen en de sterkste schouders dragen wat ons betreft de zwaarste lasten. Met onze Green New Deal investeert GroenLinks in een duurzame, groene en eerlijke toekomst.

In de video presenteert Jesse onze plannen.

Liever lezen? 👉 Green New Deal

Deel mee

15, 16 en 17 maart gaan we stemmen. Voor groene en linkse idealen. Voor een inclusievere samenleving. Voor een mooiere wereld. Voor elkaar. Jij kan ons helpen om GroenLinks de grootste te maken. Zorg voor #MeerGroenLinks op je social kanalen, en zorg ervoor dat niemand meer om de #GroeneGolf heen kan. 💚

Ons hele programma in 5 minuten