Op 15 maart gaan we naar de stembus voor de Provinciale Statenverkiezingen, waar we indirect ook de Eerste Kamerleden kiezen. Onze campagneproducent is verantwoordelijk voor de organisatie van onze events en de productie van onze online én outdoor campagne. Je bent een spin in het web die zorgt dat GroenLinks nog beter zichtbaar wordt en dat de campagne op rolletjes loopt.

Als campagneproducent werk je samen met onze contentmakers, projectleiders en organisers. Je opereert met name in projectteams, maar pakt ook zelfstandig (al bestaande) projecten op. Je werkt met name vanuit het landelijk bureau in het centrum van Utrecht, waar onze on- en offline campagnes worden gecoördineerd.

Het gaat om twee tijdelijke functie in verband met een zwangerschapsverlof, van 1 januari t/m 31 maart of 30 april 2023.

Wat ga je doen?

• Je organiseert zelfstandig kleine campagnebijeenkomsten. Van locatiebezoek, tot het uitnodigen van sprekers en opzetten van het draaiboek.
  • Je bent onderdeel van het projectteam van het partijcongres en andere grote events. Je maakt de briefings voor onze vrijwilligers, zorgt dat de aankleding van de locatie in orde is en dat er in de instructies voor de leden geen foutje te bekennen is.
  • Je zorgt ervoor dat overal in het land campagneflyers en -posters te zien zijn, en dat afdelingen die een bestelling doen supersnel geholpen worden.
  • Je ondersteunt ons online team, met bijvoorbeeld de organisatie van een fotoshoot of opnamedag voor een campagnevideo. Je boekt de fotograaf en visagist, regelt de locatie, maakt een tijdschema en zorgt voor voldoende snacks op locatie.

Wie zoeken wij?

• Je bent een organisator in hart en nieren, die met oog voor detail en een totaal gebrek aan belangst van ieder event een succes maakt.
  • Je weet anderen te enthousiasmeren. Op drukke, hectische dagen of als een vrijwilliger zijn draai nog niet gevonden heeft, heb jij oog voor de mensen om je heen en wat zij nodig hebben.
  • Je bent proactief, niet bang om vragen te stellen of om suggesties voor verbeteringen te doen.
  • Je maakt je, net als wij, druk om klimaatverandering, onrecht in de wereld en dt-fouten in teksten. En je hebt zin om daar de komende maanden iets aan te doen.
  • Je werkt het liefst samen in een team, maar vindt het ook leuk om af en toe in je eentje je tanden ergens in te zetten.
  • Je bent je bewust van de ongelijkheid en machtsposities in de samenleving, en neemt dit mee in hoe je invulling geeft aan jouw rol.

Als je je herkent in meer dan de helft van bovenstaande punten dan willen we je graag aanmoedigen om te solliciteren. We zijn benieuwd naar je kwaliteiten en begeleiden je op de punten waarin je je wilt ontwikkelen.

Wat bieden wij?

• Een uitdagende baan in een dynamisch en hecht team.
  • Een rol in een van de meest innovatie politieke campagnes van Nederland.
  • De kans om je netwerk binnen GroenLinks flink uit te breiden.
  • Een aanstelling van 32 uur per week, van 1 december 2022 t/m 31 maart 2023.
  • De mogelijkheid om 1 of 2 dagen per week thuis te werken.
  • Een werkplek op ons rolstoelvriendelijke kantoor in het centrum van Utrecht. We hebben hier een kolfruimte en een gebedsruimte.
  • Een inschaling in schaal 5 met een salaris tussen €2364 en €3449 bruto op basis van een 32-urige werkweek. Het is ook mogelijk om op freelance basis aan de slag te gaan.

Solliciteren

Voor meer informatie of vragen over de vacature kun je contact opnemen met Robin van Westen (rvwesten@groenlinks.nl).

We zijn benieuwd naar je motivatie en je achtergrond en ervaring (cv). Daar kun je ons over vertellen in een brief, video, powerpoint, podcastaflevering of in een andere vorm waarin jij je verhaal goed kwijt kunt.

We hechten veel waarde aan een diversiteit van perspectieven en ervaringen in ons team, daarom vragen we je in je sollicitatie in te gaan op hoe jij dit doel onderschrijft en eraan bijdraagt.

Stuur je sollicitatie uiterlijk 8 november per e-mail naar personeelszaken@groenlinks.nl.