Morgen, woensdag 25 april, stond de EuropaMeetup in Maastricht op de planning. De avond waarop Jesse Klaver onze visie op Europa zou presenteren. Maar helaas maakte de Tweede Kamer zojuist bekend dat het spoeddebat over de dividendbelasting ook op woensdagavond plaatsvindt. Dat betekent dat onze EuropaUpdate niet door kan gaan.

Na overleg met onze andere gast, Meyrem Almaci van het Vlaamse Groen, heb ik besloten dat het beter is om de avond te laten vervallen. Jesse is de afgelopen weken in heel Europa op bezoek geweest om zijn visie op Europa aan te scherpen. We zijn van plan om Europa te veranderen.

We vinden het heel vervelend dat we deze bijeenkomst op het laatste moment moeten annuleren, maar het is helaas niet anders. De politieke realiteit haalt ons in.

We zoeken naar een nieuw moment om onze visie op Europa wel aan jullie te presenteren. Daar laten we jullie snel meer over weten.

Ondertussen op de hoogte blijven van de Europese politiek? Meld je aan voor onze wekelijkse EuropaUpdate.