GroenLinks ontvangt dagelijks honderden mails en social media-berichten van kiezers die meer willen weten over onze standpunten. Met een team van stagiairs en vrijwilligers doen wij ons best om zoveel mogelijk van deze vragen te beantwoorden en mensen te overtuigen om deel te worden van onze beweging.

Wat ga je doen?

• Je onderzoekt vragen van kiezers en beantwoordt hun e-mails
  • Je monitort wat er speelt onder de kiezer en in de media
  • Je overtuigt mensen om actief mee te bouwen aan onze beweging

Wat vragen wij?

• Je wilt een actieve rol vervullen in de grootste online campagne van Nederland
  • Je bent een goede schrijver en bent vaardig in het gebruik van ICT-programma's
  • Je bent een vaste dag of twee dagdelen per week beschikbaar (minimaal 8 uur in de week) en bereid om naar ons Landelijk Bureau in Utrecht te komen

Wat hebben we je te bieden?

• Een plek bij ons op kantoor in een hecht team van gemotiveerde vrijwilligers en stagiairs
  • Een manier om je in te zetten voor je idealen
  • Een kijkje in de keuken van GroenLinks en een mogelijkheid om je netwerk uit te bouwen
  • Een reiskostenvergoeding

Solliciteren

Voor meer informatie of vragen over de vacature kun je contact opnemen met onze Online Community Manager Robbert de Graaf, rdegraaf@groenlinks.nl

We hechten veel waarde aan een diversiteit van perspectieven en ervaringen in ons team, daarom vragen we je in je sollicitatie in te gaan op hoe jij dit doel onderschrijft en eraan bijdraagt.

Interesse? Stuur dan een mailtje waarin je jouw motivatie en beschikbaarheid toelicht naar rdegraaf@groenlinks.nl